maandag 18 augustus 2014

Tara Talk | Nieuwe aanwinst

Je kunt mij niet blijer maken dan met een beestje. Nu is het geen 'aankoop' die je dagelijks doet. Tijd, ruimte, verzorging... het moet allemaal maar kunnen. Een dier is een verantwoordelijkheid waar ik me maar al te goed bewust van ben. Ik wil een beestje een goed huis kunnen bieden.



Maar als ik de afweging dan heb gemaakt en ik ben ervan overtuigd dat het kan, dan is het zo'n fantastisch moment: een hok, spulletjes, een nieuw beestje met een eigen karaktertje. Plus het feit dat ik een dier liefde en een fijn leven kan geven. Dat geeft een goed gevoel!

Leen-hamster

Ik pas op dit moment op de hamster van vriendin K. Naast mijn cavia's heb ik als kind ook altijd een hamster willen hebben. En dat is dan meteen het voordeel van volwassen zijn. Je kunt je eigen keuzes maken. Enfin, als leen-hamster Henk is vertrokken, is dit beestje hierboven van mij. Ze is op 21 mei geboren en inmiddels voor mij gereserveerd. Zodra het bestelde hok binnen is, gaat ze mee naar huis.

Ik kan niet wachten, maar gelukkig kan ik me bezighouden met het bedenken van een naam. Keep you posted! :-)

1 opmerking:

  1. hoi tara! ik heb vandaag een gesprek met je bij miss etam en denk nu al dat het klikt, haha. ik ben ook dol op beestjes namelijk en ben blij dat er mensen boven de 15 zijn die ook zo denken over knaagdieren ;-). hopelijk gaat het goed met je hamster! suzanne

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget