woensdag 6 april 2011

Wednesday's Webshop: Roses on my pillow

Begin maart opende Roses on my pillow haar virtuele deuren. Een juweeltje, letterlijk en figuurlijk. In deze 'online jewelry store' verkoopt Manon Asbroek kettingen en ringen die zij zelf heeft ontworpen. Niet alleen ziet de bijouterie er geweldig uit, ieder item heeft een eigen inspirerende boodschap.

Mijn favoriet? Moeilijk, moeilijk... er is zoveel leuks te koop in de webwinkel Roses on my pillow. Toch ga ik als popcorn-verslaafde voor de 'Life is like a bag of popcorn'-ketting. En is de achterliggende boodschap niet geweldig?!
Life is like a bag of popcorn. Not only do you have to make decisions, but the timing of those decisions are also imperative. It's like baking popcorn. You don't want to wait too long to make a decision, burning your popcorn and ruining the "flavor" of your life. But you also don't want to decide to do things too quickly, leaving lots of un-popped kernels, or wasted potential. Think about it, while wearing this silly popcorn necklace.

3 opmerkingen:

  1. Dank je wel Tara voor het leuke stukje!
    Heel lief van je! Als ik wat voor je terug kan doen, wat dan ook, laat je me het dan weten? In september hebben we nog even weer contact ok? Lfs Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige sieraden en wat een mooie teksten erbij!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die wil ik wel. prijsvraag? :P

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget