woensdag 13 april 2011

Shoplog: houten ladder

Ik ben al tijden op zoek naar een houten laddertje voor in de badkamer waar ik mijn handdoeken overheen kan draperen. De ladders die ik tegenkwam voldeden óf niet aan het beeld dat ik in mijn hoofd had, óf ze waren al uitverkocht óf het ging om een privébezit van de woonstylist. Bovenstaand exemplaar kwam ik afgelopen zaterdag tegen op de webshop Brocante Atcetera. Binnen no-time had ik het artikel in mijn digitale boodschappenmandje gestopt. Zo gaat dat nu eenmaal, als je verliefd bent.

2 opmerkingen:

  1. Superleuk!
    Ik heb ook een tijd geleden gezocht naar een ladder!
    Toen geen mooie gevonden en voor mn tijdschriftenrek in de keuken gegaan! Maar die van jou is mooi! CooL!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Houten ladders duiken steeds vaker op als accessoire in het interieur, maar een goede ladder is vooral een belangrijke tool bij het klussen, zowel binnens- als buitenshuis.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget