donderdag 28 april 2011

Shop-nieuws: 50 procent korting op alle make-up bij Kruidvat

Komt goed uit dat ik vanmiddag vrij ben en dat mijn salaris net gestort is... Bij Kruidvat krijg je namelijk 50 procent korting op alle make-up artikelen en merken. De korting is vanaf vandaag tot en met zondag 1 mei geldig.

Bij Kruidvat zijn de bekende merken Max Factor, Maybelline New York, L’Oréal Paris en Rimmel London verkrijgbaar. Ben jij meer van de budgetmerken? Dan kun je zeker slagen bij Catrice, Essence, Gosh en het nieuwe NYC.

Laat je weten of je iets hebt gekocht? ;-)

3 opmerkingen:

  1. Goeie tip! Jammer alleen dat ik net een hele hoop Essence nagellakjes heb gekocht:(
    Maar misschien kan ik mezelf toestaan nog iets anders uit te kiezen... ;)

    Ben benieuwd waar jij mee thuis komt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. en wat kocht ik gistermiddag??? JUIST...MAKE UP....en savonds zag ik het spotje op tv....*kuch*......voorraadje aanleggen dan?;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Bue Eyed Owl: ah balen is dat ja! Ik heb voor 36 euro aan spullen gekocht (dat was normaal dus ongeveer het dubbele geweest). Ik zal binnenkort een shoplog plaatsen.

    @Lynda: dus je hebt gisteren nog make-up zonder de 50% korting gekocht? :-(

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget