woensdag 20 april 2011

Gezien: Last Night


Gezien: Alweer twee weken terug. Toch wilde ik nog even laten weten wat ik ervan vond.
Eten en drinken: Bios betekent popcorn en Cola. Al vind ik de popcorn van Pathé echt meer dan ranzig.
Daarom is-ie leuk: Nou, leuk, leuk. Het is best een vermakelijke film, maar niet Oscar-waardig ofzo. Vriendin C. was zelfs in slaap gevallen. De film gaat over een echtpaar. De man (die ik trouwens vreselijk irritant vond) gaat met een aantrekkelijke dame op zakenreis, terwijl de vrouw thuis achterblijft. Alhoewel, alleen...  Zij ontmoet een oude vlam.

Las Night is niet echt relaxed om te kijken als je een relatie hebt. Je gaat je toch zorgen maken. En daarom had C. maar besloten om haar ogen dicht te doen...

1 opmerking:

  1. Nou ik vond de film wel goed! Ik heb een relatie en voor mij niet storend. Heb me tijdens het kijken er relaxed gevoeld.

    Hoe denken andere vrouwen met relatie hier over?

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget