donderdag 7 april 2011

Vandaag heb ik geshopt bij de personeelsverkoop

Ik lig uitgeteld op de bank. Want ik heb net geshopt. Hardcore geshopt bij de peroneelsverkoop. Het resultaat: drie vuilniszakken vol voor €156. Vriendinnen hebben pech, er worden dit keer geen introducées toegelaten. Niet omdat ze zich zo ontzettend hebben misdragen vorige keer... Nee, er is door de bouw van de webshop, en het bijbehorende distributiecentrum, gewoonweg te weinig ruimte. Mocht de shopping night vandaag en morgen zonder problemen verlopen, dan is de kans groot dat vriendinnen M, W, C en V. volgende keer gewoon weer mogen komen.

Ik moet nog wat aankopen van de vorige keer fotograferen, maar daarna zal ik jullie mijn nieuw gescoorde kleding en accessoires showen.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget